Відстежуйте доставки за номером телефону або за номером відправлення, шукайте найближчі поштомати

5 причин відмов на етапі покупки та як цього уникнути

13.12.2016

Інститут Baymard оприлюднив своє дослідження в якому зазначається, що 68% покупців анулюють придбання товару перед або під час оплати в інтернет-магазині. Такі дані викликають серйозні занепокоєння серед онлайн-продавців. Існує безліч причин, чому споживачі передумують купувати обраний товар. Однак, це можна попередити, застосовуючи деякі маркетингові дії.

«Магазин змусив зареєструватися»


30% онлайн-покупців стверджують, що вони покидають свій кошик, якщо магазин змушує зареєструватися. Найкращою альтернативою вважається реєстрація споживача в якості гостя, яка дозволяє одразу ж перейти до розрахунку за товар із внесенням мінімальної персональної інформації. Якщо ви хочете, щоб покупець створив свій аккаунт, потрібно спершу його спитати, чи йому це потрібно.

«Ціна за доставку виявилась занадто високою»


56% відмов від онлайн-покупки припадають на причину високої або неочікуваної оплати за послуги доставки. Щоб уникнути неприємного враження у покупців, слід вказати ціни за доставку до моменту оплати. А ще краще запровадити безкоштовну доставку.

Для збільшення прихильності споживача до інтернет-магазину, скористайтеся послугами аутсорсингової компанії доставки. Це значно прискорить швидкість доставки замовлення, збереже час та гроші на транспортні витрати. В результаті, клієнти більш охоче купуватимуть товари.

«Я тільки переглядав» чи «Я тільки цікавився»


Якщо клієнт ще не знайомий з вашим брендом чи сайтом, то процес розрахунку може йому здатися ненадійним. Переконайтеся, що у вас надійний провайдер оплати, якому можна довіряти. Забезпечте споживача чіткими інструкціями оплати та введіть онлайн-консультування, щоб вони могли отримати допомогу не покидаючи сайт.

Окрім цього, застосовуйте ненав’язливі вікна сповіщень або ж запропонуйте клієнту створити список бажаних товарів на вашому сайті.

«Етап розрахунку не виглядає безпечним»


Якщо клієнт ще не знайомий з вашим брендом чи сайтом, то процес розрахунку може йому здатися ненадійним. Переконайтеся, що у вас надійний провайдер оплати, якому можна довіряти. Забезпечте споживача чіткими інструкціями оплати та введіть онлайн-консультування, щоб вони могли отримати допомогу не покидаючи сайт.

«Магазин не пропонує зручний спосіб доставки»


Навіть, якщо ваш інтернет-магазин пропонує багато варіантів оплати, все ж таки користувачі хочуть мати альтернативний варіант, завдяки якому можна було б уникнути витрачання часу на внесення даних розрахункової картки.

Джерело

Виберіть свій населений пункт