Відстежуйте доставки за номером телефону або за номером відправлення, шукайте найближчі поштомати

9 найкращих порад, як покращити роботу складу електронної комерції

16.02.2017

Незважаючи на розвиток онлайн-покупок серед споживачів та популярність продажів через мобільні девайси, клієнти все рівно відвідують магазини і часто обравши товар в інтернет-магазині покупець іде за ним в офлайн. Тому інтернет -магазини відкривають маркетплейси та шоуруми додатково організовуючи складську роботу.

Здібність компанії пристосовуватися до прямих споживачів та В2В партнерів буде постійно залежати від новітніх розробок. Однак, застосувавши “кращі світові практики”, відкриється можливість організувати досконалу складську роботу незалежно від того, чи це святковий день, чи звичайний.

Запровадження “хаосу” на складі онлайн-магазину


Хаотичне зберігання було вперше розроблене компанією Amazon. Такий підхід не підпорядковується логічному процесу складування, пояснює Ларрі Альтон з Entrepreneur.com. Навпаки, хаотичний спосіб полягає в тому, щоб між пакунками використовувався кожний вільний простір будь-якого розміру. Місце розміщення складської одиниці заноситься в систему управління складом (СУС). Хоча це здається нелогічним, але такий принцип зберігання дійсно скорочує час на пошук місця для нових товарів.

Надавайте перевагу складським послугам на аутсорсі


Онлайн-продавці все більш потребують складських послуг на аутсорсі. Амитабх Синха, представник Supply Chain 24/7, пояснює, що аутсорсинг - це основна функція сучасної складської справи. Такою послугою користуються провідні компанії від Airbnb до Uber.

Доставляйте товари протягом 1-2 діб


Провідні онлайн-магазини на чолі з Amazon, Target and Walmart, окрім послуг доставки в день замовлення чи самостійного забору, запровадили  доставку протягом 1-2 діб. Дрібні онлайн-продавці повинні розвиватися в тому ж напрямку. Інакше, користувачі оберуть вашого конкурента.

Об’єднайте приміщення звичайного складу та складу для онлайн-магазину


Для зберігання товарів онлайн-магазину не обов'язково використовувати інший склад. Кріс Каннан повідомляє, що дійсності  близько 70% усіх компаній об’єднують під одним дахом звичайний склад сектору В2В та склад для онлайн-магазину. В цьому випадку, впроваджується оптимізація складського простору.

Збудуйте ефективну стратегію доставки для різних типів замовлень


Дуже важливо впроваджувати стратегії доставки для різних типів замовлень.

Наприклад, для  доставки замовлень невеликих товарів чи оптових закупок одного і того ж товару потрібно задіювати якнайменше логістичних пунктів. Таким чином, для замовлення однієї одиниці товару достатньо одного пункту доставки. Використання на упакуванні відповідних вказівників або клейких стрічок допоможуть для адресатів, пакувальникам та вантажникам швидко визначити необхідний пакунок.

Синхронізуйте СУС з іншими автоматизованими системами


Склад - це лише частина процесу комерційного процесу. Всі автоматизовані системи складу, закупок та логістики мають працювати в рамках однієї глобальної мережі. Такий підхід веде до зменшення кількості затримок та збереження повноцінного логістичного ланцюга.

Використовуйте технології для покращення професійної підготовки та мобільності


Роботодавці мають звернути увагу на професійну підготовку своїх працівників та можливості щодо дистанційного навчання в реальному режимі. Як заявляє Ерік Ламф’єр, з компанії “Multi-Channel Merchant”: “Для зменшення додаткових витрат під час підготовки нових робітників доцільно використовувати онлайн-тренінги.”

Запроваджуйте стратегії щодо оптимізації сортування


На багатьох складах уже вдосконалили систему, щодо забору окремих пакувань. Але онлайн-комерція вимагає чіткого та швидкого процесу забирання чи складання багатьох товарів одночасно.

Удосконалюйте зони для пакування товару


Жорсткі умови складу несумісні з онлайн-комерцією. Всі стратегії щодо розміщення товару та їх пакування мають адаптуватися до коливань попиту та споживацьких прогнозів. Замість того, щоб будувати нові сладські приміщення для пікових сезонів продаж, краще переобладнати декотрі складські зони в відділ пакування товару. Упакування товару прямо на складі сприяє більш швидкій доставці, без використання додаткових логістичних пунктів.

В наступні роки електронна комерція буде стрімко розвиватися. Традиційні методи управління складом вже вважаються застарілими. Споживачі очікують на швидку доставку замовленого товару. А це означає, що онлайн-комерція має бути готовою, щоб відправити товар відразу ж після підтвердження клієнтом замовлення. Тому наші 9 порад вважаються рішучими для успішного виконання онлайн-замовлень та, навіть, продаж в звичайному магазині.

Джерело

Виберіть свій населений пункт