Відстежуйте доставки за номером телефону або за номером відправлення, шукайте найближчі поштомати

5 логістичних трендів для малого інтернет-бізнесу

1.12.2016

Доставка – це завершальний (можливо, найважливіший) етап, який формує остаточне враження споживача про сервіс інтернет-магазину. Тому, пріоритетом онлайн-рітейлерів повинно стати постійне вдосконалення послуг доставки. Яскравим прикладом цього є Amazon Prime, підписка на дводенну доставку від Walmart, а також, ініціатива від компанії eBay під назвою «Fast`N`Free».

Прослідковуючи тренди та впроваджуючи нові методи доставки, представники малого бізнесу можуть не тільки задовольнити клієнта, але й зрівнятися у конкуренції з «акулами» онлайн-комерції.

Нижче наведені основні логістичні тренди та стратегії, на які повинен звернути увагу кожен власник інтернет-магазину.

Безкоштовна доставка


Згідно з дослідженням Deloitte — безкоштовна доставка є пріоритетною для покупців товарів в онлайні (9 із 10 покупців надають перевагу безкоштовній доставці, ніж терміновій).

Щоб бути конкурентоспроможним та уникнути втрати покупця, малий інтернет-бізнес в обов’язковому порядку повинен включити послугу безкоштовної доставки.

Як відомо, в дійсності доставка ніколи не буває безкоштовною. Тому, пропонується кілька шляхів, яким чином бізнес може покрити витрати, використовуючи даний вид доставки.

  • Покриття витрат за рахунок споживача. Для цього буде доцільним збільшити ціну на товар;

  • Ціна доставки покривається за рахунок бізнесу;

  • Розрахунок 50% на 50%. Доставка покривається за рахунок незначного підвищення цін на товари з одного боку, і частково за рахунок бізнесу з іншого.

  • Також, можна запропонувати безкоштовну доставку у разі досягнення установленої мінімальної кількості товарів у замовленні. У такому разі збільшення прибутку від продажу більшої кількості товарів в одному кошику — допомагає компенсувати транспортні витрати.

Доставка товару в зазначений час


Згідно з опитуванням Temando — 76% споживачів бажають доставку в зазначений час, а 37% — готові за неї додатково заплатити. Хорошою новиною є те, що більшість служб доставки покращили свої системи відслідковування, це допомагає адресатам відстежити переміщення посилки і передбачити дату та час надходження. Окрім цього, більшість споживачів підлаштовуються під розклад кур`єра.

Але, з метою кращого контролю над доставкою в зазначений час, представникам онлайн-магазинів варто співпрацювати з місцевими службами доставки. Їх послуги дають змогу покупцям встановити точну дату та годину отримання свого замовлення.

Для клієнтів з незвичним або складним графіком, які замовили невеликі пакунки, можна запропонувати доставку в поштомат.

Доставка за допомогою дронів


Незабаром дрони матимуть змогу швидко та ефективно доставляти маленькі пакунки в зазначеній місцевості. Поміж багаточисельних технологічних компаній у доставку дронами активно інвестують Google та Amazon.

Однак, наразі існують деякі законодавчі перешкоди такого виду доставки. А поки, правила безпілотної доставки вдосконалюються, власники інтернет-магазинів повинні бути готові до цього інноваційного впровадження вже у найближчому майбутньому.

Різноманітні варіанти доставок приваблюють покупців


Зазвичай, покупцям пропонують кілька варіантів доставки: стандартна, швидка і в зазначений час. Однак, споживачам потрібні гнучкі послуги в залежності від того, як і де вони прагнуть отримати своє замовлення.

Згідно з опитуванням компанії Accenture — 66% споживачів вибирають той онлайн-магазин, який пропонує більше різноманітних видів доставки.

Щоб уникнути анулювання покупок та розчарованих клієнтів, магазинам слід подумати про додаткові послуги доставки: день-в-день, термінова доставка, доставка у поштомати.

Використання аналітики для покращення умов доставки


Протягом тривалого періоду аналітичні дані зберігаються як невикористаний ресурс. Завдяки новим технологіям, інтернет-магазин може використати їх з метою покращення обслуговування своїх клієнтів.

За допомогою потрібних інструментів, бізнес спроможний автоматично аналізувати історію оплати, використання мобільних додатків, трафік сайту, місце знаходження клієнта та інше. Такий підхід дає змогу усунути недоліки, зменшити загальні витрати та покращити якість своїх послуг.

Деякі інтернет-підприємці використовують зібрані данні, щоб вирішити, де зручніше організувати склад та як пришвидшити доставку.

Послуга доставки – найбільш стимулюючий аспект, завдяки якому малий інтернет-магазин може бути конкурентоспроможним. Використовуючи тренди і нові стратегії доставки, регулюючи їх відповідно до особливостей бізнесу, можна визначити, що саме найкраще працює на користь вашої справи. А відповідно, дасть змогу бути на рівні великих онлайн-продавців.

Джерело

Виберіть свій населений пункт